Hobi yang mendatangkan hasil..

Greeting readers..

Hari ni, ahad 4 Julai 2010. Aku tak balik Kuching untuk bercuti hujung minggu. Tak banyak aktiviti yang boleh aku buat. Tapi hari ni, aku didatangi oleh seorang kawan yang mengajak aku pergi melepak untuk perkara yang berfaedah. Apakah itu?? Memancing @ Fishing. Mesti ada diantara korang yang akan kata "best nye" , or "buang masa je" , or "biasa la tu" . What ever your opinion is, thanks a lot. Nak diringkaskan cerita, belum sejam pun aku landingkan joran, seekor ikan telah menyambar umpan. Haha.. let see the fish that i've cought.



Anyway, tu bukan the only ikan yang aku dapat. Aku dapat jugak ikan sembilang, and sekor belut telah memakan umpan. Sori xdapat nak tunjuk gambarnya pasal masa tu hari dah gelap. Kat bawah ni pulak gambar udang pelbagai size dari jenis udang merah. Yang tu aku dapat dari nelayan yang landing ikan, balik dari laut. Rezeki la katakan..







Well, aku harap next time aku akan dapat pergi memancing lagi. And of coz, harap - harap dapat ikan yang lebih besar and lebih banyak lagi. Kalau dapat dijual, boleh tambah duit poket. Kuikuikui..


Thanks for reading..till then..

2 ulasan: