Hari raya menjelang..eeppp!!!

Assalamualaikum...Greetings..


Hari raya dah nak dekat..tapi sebelum tu ada sebulan puasa..Persiapan nya hampir semua orang dah mula bersedia..Ada yang dah beli kain untuk baju raya, kain untuk langsir, alas meja, pinggan mangkuk, itu, ini, macam-macam lagi la. Sekarang ni, untuk aku pulak, rasanya malas nak sediakan apa-apa. Untuk baju raya, yang tahun sudah pun ada lagi. Elok lagi. Lagipun, ekonomi tak berapa nak mengizinkan la. Huahuahua. 

Entri kali ni, aku nak ajak para pembaca sekalian untuk share pendapat tentang hari raya yang best bagi korang..Lepas tu, share la macam mane dengan persiapan raya y'all untuk tahun ni..Agak-agak berapa pasang la baju raya yang korang nak ada untuk tahun ni. Lepas tu, baju tu mesti la ada sebab dia kan..Contohnya, baju ikut tema family, tema dengan kawan-kawan..and apa-apa je la..tinggal la kat ruangan comment ye?? Thank You verry much..

Bagi yang kena sediakan jamuan pulak, apa la agaknya menu istimewa korang kan?? Kalau korang lelaki sekalipun, mesti ada menu yang korang paling suka. Kalau dengar lelaki yang sediakan juadah tu biasa la. Sebabnya, aku sendiri experience benda yang sama hampir setiap tahun start zaman sekolah menengah dulu..
So, share la kat sini pengalaman korang sediakan juadah tu okay??


So, itu je kali ni.. Hope kawan-kawan sekalian tinggalkan la komen ye..Boleh share ramai-ramai. Sebelum tu, nak ucap thanks la kat korang yang sangat best sebab singgah sini and share bersama cerita-cerita raya korang. Till then, bye!! Selamat Hari Raya..hehe..not too early coz iklan kat tv pun dah ada kan kan???

2 ulasan: