Assalamualaikum..Greeting y'all..

27 Julai lepas, kursus yang aku ikuti dah pun tamat..Dah 2 hari berlalu, tapi belum sempat aku nak muatkan dalam blog ni.. So, kalli ni aku nak story ler sikit..Tapi macam biasa, ada je gambar yang nak di upload untuk ditengok bersama..
Gambar masa dekat foyer tingkat 4 hotel olympic sport. Dah bersiap2 untuk check out..

Dengan kak zura HQ..depan lif tingkat 4..


Ni plak dengan Kak Sha & Kak Nurul..masa ni tunggu kawan2 lain nak amik gambar beramai2..

Ni depan SOGO..itu aku bersama pengepow no.1 di Dunia..tapi, dalam masa yang sama sebagai monetary provider untuk saya..haha

Rasanya, cerita tak banyak yang aku boleh karang kan..so, itu je la kot..simple je..nanti update lagi..thanks singgah..

0 Komen.:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan