My trusted Brand

Assalamualaikum..Greetings..
Hye Readers..Today, aku nak kongsi sedikit cerita yang tajuknya aku copy dari cik eynee (my sis) nye blog iaitu " My Trusted Brand " . Kalau dia cerita pasal kebanyakan produk & keperluan harian, aku hanya nak kongsi pasal jenama yang aku percaya bagi sebahagian dari toiletries yang aku guna. Let's check it out!!!

1) Gel rambut / Hair Gel

As you can see, that is the brand of my Hair Gel. Brylcreem Hybridz Restyler. FYI, aku dah guna produk ni sejak pertama kali diperkenalkan di pasaran. Walaupun sebenarnya aku ada sekali - sekali tukar kan dengan jenis yang lain, tapi masih tetap Brylcreem Hybridz. Cuma berbeza dari segi kegunaan nya. Untuk memudahkan pemahaman, selain daripada "Restyler", aku pernah cuba "Stand". Tapi akhirnya aku teruskan guna yang ni (Restyler) memandangkan potongan rambut aku yang tak panjang. Okay, let's move to the next..

2. Facial wash / Pencuci Muka
Dah nampak? Next product is also from Brylcreem. Pencuci muka ni jenis "Power Cleansing". Pernah la juga aku try jenama lain. Tapi rasanya tak berapa nak serasi. Then aku kembali kepada Brand ini. Mari kita ke produk yang seterusnya..

3) Roll  - On - Deodorant
Untuk deodorant, aku yakin ramai yang sentiasa stick kepada satu jenama. Sebabnya, kalau tukar kepada jenama lain dan tak sesuai, kita akan rasa tak selesa. Pernah juga aku cuba guna Deodorant spray, juga dari brand yang sama. Tapi aku rasa tak sesuai dengan badan aku. So, aku tukar balik guna Roll-On-Deodorant ni.

Well, sampai sini je yang aku nak kongsi untuk entri kali ni. Sebelum terlupa, aku tak dapat nak share pasal jenama produk - produk lain macam shower gel, ubt gigi, berus gigi, & shampoo. Kalau la Brylcreem ada keluarkan produk tu kat Malaysia ni & ada jual kat pasaraya, aku pasti akan cuba. Kalau sesuai, aku akan teruskan penggunaannya. Walla, macam pengguna tegar produk Brylcreem. Untuk y'all kat luar sana, choose ypur best. Jangan selalu sangat tukar - tukar jenama. Boleh merosakkan tubuh. That's all for this moment. Thank you for reading. 

Thank You Brylcreem..

5 ulasan:

  1. boleh jadi duta brylcream niii. hahaha pdn la nama pun eem, hampir² dgn product ;) - gurau aje ok.

    BalasPadam
  2. wah~ boleh sponsor my toiletries later keyh~ kan xbuley na tuka2 brand.. ;p

    BalasPadam
  3. uiyoooo! mmg setia ngn bryllllcreemmm nih:)
    ~just passing thru~~

    BalasPadam
  4. to n@jwamz: Thank you for singgah ;)

    BalasPadam