Sentimental...


Greetings, Assalamualaikum..
Few days, tak sempat  + tak ada idea untuk memasukkan entri terbaru untuk [[ KISAH SEORANG AKU ]] ni. Bukan apa, tak banyak aktiviti or perkara yang best untuk aku kongsikan dengan viewers semua. Cuma kali ni, aku didatangi idea untuk mengupdate blog ni. Al kisah nya bermula masa aku memeriksa dan mengemas segala peralatan dan kelengkapan pancing aku. Kebetulan, korang tgk la gambar yang kat atas tu. Itu sebenarnya, cantuman daripada 2 unit matakail yang macam mana ntah boleh tersusun begitu. Terus aku capai henfon yang tak jauh dari capaian, lalu terus snap gambar ni. Aku edit sikit2, then terus upload dan mula menaip untuk kisah kali ni. 

Point kat sini, aku nak kata yang aku sebenarnya baru je mencuba2 untuk mengedit gambar menggunakan application yang ada. Jadi, kemungkinan la lepas ni sebelum satu-satu gambar tu aku upload, aku akan cuba untuk edit bagi jadi lagi baik. 

Well, hanya itu untuk kali ni. Tak ada kisah memancing or resepi. Lain kali bila aku dapat pergi memancing, aku akan sediakan bingkisan lain untuk y'all. Till then, thanks for viewing..

2 ulasan: