iPhone 4 - Untuk mereka yang kaki Applications

Salam semua. Setelah lama tak make any entry, kali ni tergerak untuk update dan share perkara-perkara menarik. Simple intro.

Olrite, tajuk nye pundah iPhone 4. So, sapa ada iPhone 4? Kalau ada, boleh lah share-share cara2 untuk kita godek2 iPhone. Well, memang susah nak guna benda ni bagi beginner. Tapi, lama2 nanti power lah. Untuk mereka-mereka yang merancang nak beli iPhone 4, pertimbangkan semula beberapa aspek seperti;
  1. Adakah anda peminat Gadget?
  2. Adakah anda minat aplikasi yang banyak?
  3. Adakah anda minat touch screen?
  4. Adakah anda memiliki Laptop @ notebook?
  5. Adakah anda mempunya kewangan yang ok?
So itu antaranya lah. Lagi satu, korang kena review dulu Service Provider (SP) yang korang rasa paling berbaloi. Macam saya, iDiGi Plan jadi pilihan sebab, itu yang paling mudah dan paling murah juga berbaloi dengan gaya penggunaan saya lah.
Mula-mula dulu, saya bingung macam mana nak dapatkan ringtone untuk iPhone 4 saya. search la kat internet. Akhirnya dapat jugak. Selepas 3 bulan penggunaan, account iTunes saya penuh dengan applications. Tengok la kat pic kat bawah ni...


Most of the apps insde there are free applications frome itunes store. Tapi ada jugak yang paid applications. so, kepada mereka2 yang terlintas di hatinya untuk memiliki iPhone, or dah sedia ada, share lah dengan saya apa yang anda tahu tentang iPhone. Saya tau main game dengan iPhone saya. Wife saya cukup angry dengan saya sebab asyik dengan FIFA 2011. Tapi, saya ajar dia main Angry Bird. hehe. That's all for this time. See u next time.

0 Komen.:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan