Kembali Setelah Lama Menyepi



Assalamualaikum..greetings y'all..

Aku kembali lagi ke alam blogging ini. Lama sudah tidak menulis sesuatu di blog ini. Tadi sempat singgah ke blog Tunang aku . Amboi. Follower dia dah semakin bertambah. Tahniah untuk dia.

Dulu, aku sebenarnya yang galakkan dia main blog nih. Dah asyik mengadu bosan je, aku bagi cadangan lah kat dia. Buat blog je lah. Then dia pun buat. Dan sampai sekarang, dia yang masih setia dengan blog dia tu. Aku pulak, semakin melupakan blog ni bila keje dirasakan semakin banyak. Tak banyak masa yang aku ada untuk update blog ni. Jangankan update blog, update status kat facebook tu pun sebulan sekali je. Hehehehe. Betul ni, kadang-kadang terlupa pulak yang aku ni ada beberapa akaun social network.

Itu bukanlah satu alasan. Yang sebenarnya, aku dah berhenti menggunakan celcom broadband tu. Line slow sangat. Ditambah lagi dengan tempat aku bekerja yang agak terpencil dan sangat susah untuk mendapatkan line broadband. Ianya memang menjadi satu halangan yang besar untuk aku meneruskan minat menulis ni. 

Blog ni pun berubah rupanya hasil daripada sentuhan jari jemari tunang aku. Dah pandai dah dier sekarang ni. Dah pakar bermain dengan coding di dalam blog. Entah dari manalah dia belajar. Aku pun tak tau lah. Advance betul tunang aku tuh. Hehe. Semakin sayang pulak aku kat dia. Hehe.

Esok nak balik Kuching dah. Dapat lah jumpa tunang aku tu. Dapat jugak jumpa anak buah aku yang comel tu. Rindu pulak kat mereka semua.

Oklah. Kalau ada masa, nanti aku buat entri baru lagi. Thanks for reading. See u then!

P/S : Perempuan dan lelaki kalau menulis entri, memang tak sama gayanya. Perempuan suka letak gambar kan? Macam tunang aku tu. Setiap entri ada gambar. Aku tak suka letak gambar dalam entri. Kalau takde keperluan untuk letak gambar, memang aku tak letak gambar. Kah3x. Peace......


5 ulasan:

  1. wiwit.. b dah update entri eh... :X

    BalasPadam
  2. hahaha..laki nang gia..gia juak dgn laki kmk ya..awal2 thn 2007-2008 jak aktif..ujung2 sik keman..madah mcm sikda idea gik..laki dan mpuan nang berbza cara penulisan..

    BalasPadam
  3. @BSI-BSR-VIVIAN biasa la..idea amat penting untuk jd bahan dalam tiap entri..boring org baca lak..anywah thanks for ur visit ^.^

    BalasPadam
  4. ada yg x suka baca pnjg2 leh nangga gambar... hehehe... tp nang mena lah penulisan urg laki ngn rempuan x sama... urg laki lebih kpd kritikan & pedas... rempuan lebih kpd personal life

    BalasPadam