Setelah sekian lama..(macam pernah dengar je tajuk ni...)

Assalamualaikum..greetings..

Wah..lama nye tak update blog untuk entri baru..well, ada sedikit masalah sebenarnya..susah nak dapat connection internet..sebab, Celcom Broadband yang banyak berjasa telah pun saya terminate perkhidmatannya..kenapa ye?? Sebabnya, saya nak beralih arah..guna DiGi Smart Plan untuk my kRabBy-E72.. Mudah dan senang..Portable..lagipun xder masa sangat nak duduk mengadap laptop..masa bersama laptop ni pun dah kurang dah..ini pun amik peluang dapat guna line internet member..sambil2 tu, rindu nak menjenguk kat blog "si peminat merah jambu ni".


Makin maju dah..dah makin berani..bagus..semoga makin maju dan terus maju..

Sebenarnya, aku ada la terlintas niat kat hati nak buat entri tentang cerita-cerita klasik, cerita-cerita lama la..ala-ala hikayat la..tapi memandangkan tak berkesempatan, aku tangguhkan dulu la hastar tu..tapi nanti insyaallah aku akan buat jugak..boleh la korang para readers baca pastu citer pulak kat anak@anak sedara@ adik-adik or sapa-sapa je la..jadi semua boleh..untuk masa ni, aku akan cari masa yang sesuai untuk aku teruskan hobi lama ni..almaklumlah, aktiviti memancing aku dah agak slow sebab keadaan laut hujung-hujung tahun ni agak bahaya..

Sebagai penutup untuk sesi kali ni, aku harap aku akan dapat menyajikan yang terbaik untuk follower2 blog aku nih..huahuahua..macam best la pulak..last, but not least, aku nk upload gambar yang di snap masa hantar my mother ke airport untuk flight ke KK..ada jugak cikPuan Yann iaitu bakal mem besar dalam saya punya rumah..jangan marah ye cik Puan..hehehe..well, till then. Daaa!!!!

5 ulasan:

  1. welkam2..huhuhu..makseh masih sudi menjengah kat sini ye cikPuan Mazian..

    BalasPadam
  2. huye, 1st time ada blog biru. ruang kat entry tu bagi colour biru muda sikit, cunnya...

    eh! komen ke laut.

    BalasPadam
  3. trime kasih ye umiOnni..hehe..nanti la mintak cikYann tlg edit kan..hehe

    BalasPadam