Kembali sudah..

Assalamualaikum..Greetings..

Haha..(mula dengan gelak..) Lama nya tak update..takde submit entri terbaru..sebenarnya banyak kisah2 menarik yang aku dah lalui sepanjang aku kat Kuala Lumpur..Cuma masa dan tenaga tak berapa nak mengizinkan untuk aku karang kisah2 terkini. 
Untuk kali ni, sekadar pengenalan dan makluman kepada readers sekalian, aku akan update segala story mory yang ada nanti..aku akan upload gambar2 skali la..
So, sampai sini saja kot untuk kali ni..thanks singgah sini ya..daa!!

Yang ni Toi..my late cat..nanti la citer pasal dia erk..

1 ulasan:

  1. hui, nama kucing mcm nama bdk AF je... glamour btl.

    BalasPadam