Selepas seminggu....


Hari Isnin..18 Januari 2010..




Dah seminggu kejadian tu berlaku..Dah seminggu jugak aku tak update blog ..takda mood+idea+bosan..orang kata..let what gone, be by gone..what past is past..memang la..kalau luka, lama2 sembuh...tapi ada parutnya..kalau koyak, jahit..tapi ada stitch nya..macam kat idung aku ni...


erm..kat ofis, ada jugak yang perasan perubahan suasana..kalau dulu, lain..lepas kejadian tu lain..aku xtau nak buat macam mana..dah hilang seri dah ofis ni..kawan-kawan yang jauh ada yang dah tau..ada yang hulur simpati..ada yang xtau nak komen..tapi kebanyakannya kata xpercaya la..erm..terpulang kat dorg la..nak percaya atau tidak..tapi itu yang berlaku..


Sekarang ni, aku cuba kuatkan semangat untuk bertahan. Lagipun, aku masih ada tanggungjawab lain. Buat je la apa yang patut. Jangan terlalu baik sangat dengan orang. Orang tua-tua selalu pesan, "Buat baik berpada-pada, Buat jahat jangan sekali". Jadi, jangan buat jahat sekali. Buat la dua tiga empat lima kali. Betul tak??hahaha...


Anyway, kepada follower blog aku ni. thanks aku ucapkan. Insyaallah, Novelog aku tu akan bersambung lagi. Tgh mencari ilham untuk episod seterusnya..


So long...


-eem's-



0 Komen.:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan