Selepas baca blog orang...

Khamis- 07/01/10

* Aku saja-saja buka blog orang lain nak tgk macam mana & apa yang diorang tulis dalam blog. Terlintas untuk aku cari blog yang along aku tulis. Baca sajak-sajak yang dia karang kan, teringat aku satu masa dulu, aku sendiri rajin nak buat benda-benda macam tu. Tapi sekarang ni aku tak pasti nak menulis semula atau tidak.....

" bila aku lihat di muka,
ku lihat kabur..

haruskah aku gilap kembali cermin yang telah kelam itu..

aku sendiri tak tahu..."

0 Komen.:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan