Selepas beberapa ketika..


aKu penat sangat malam ni..letih jiwa raga..ngantok..tapi xleh nak tido..so view la blog adik aku si eynee yang perasan cute..padahal ish2..(huhuhu)

malam yang dingin..tapi aku rasa panas..lama xupdate mende nih..so, amik peluang ni la..padaha idea xda..tgh p-k nak tulis apa dalam entri kali ni..

Dalam p-k punya p-k, ini la yang dapat..apa yang korang baca, itu la yang aku p-k..huhuhu..malam ni, dia keseorangan..hope dia berani la..katanya dah biasa..bagus la..

Tadi ada function anjuran ofis aku..jumpa la kawan2 lama..yang older in age then aku la..banyak la plak soalan yang aku terima malam ni berkenaan dengan 'nasi minyak' .. hahaha..bila la agak nya erk??aku pun xtau la..

Tiba2 aku rasa ragu2 plak..xda keyakinan macam sebelum2 ni..naper la ye..agaknye sebab masalah yang aku ada skarang ni kot..xda kekuatan..xda dorongan..anyway..hope kalau la si dia baca entri ni, jangan salah faham lak..bukan maksud untuk hal kita..ada hal lain..so sorry..anyway..dah malam..nak titon or tgk muuvee...so long...

1 ulasan: